Як допомогти комусь іншому


Пд час супервізіі менторів Школи Інженерів Порозуміння піднімали тему допомоги і Карл Плеснер процитував слова свого улюбленого данського філософа Серена К'єркегора, які так глибоко відгукнулися багатьом і стали основою розмови. Нам захотілося поділитися цими надзвичайно глибокими словами з вами також:
«Якщо ви дійсно хочете привести людину до чогось, слід перш за все подбати про те, щоб зустріти її там, де вона є, і почати звідти. Секрет усього мистецтва допомоги саме в цьому.
Той, хто не може цього зробити, сам перебуває в омані, якщо думає, що спроможний допомогти комусь іще. Щоб справді допомогти комусь іншому, я маю розуміти більше, ніж він – але, звичайно, перш за все, розуміти те що розуміє він.
Якщо я цього не роблю, то моє краще розуміння зовсім йому не допоможе. Якщо ж я попри все хочу довести, що я розумію краще, це насправді я хочу не допомогти, а щоб мною захоплювались.
Будь-яка справжня допомога починається із смирення.
Спершу помічник має змаліти перед людиною, якій хоче допомогти і таким чином зрозуміти, що допомагати – це не домінувати, а служити, що допомагати – це не бути самим домінуючим, а це бути самим терплячим; а допомога – це готовність прийняти, що у цей час можеш також і помилятися й не розуміти те, що розуміє інший»
https://tinyurl.com/y8eph6yp


Related Posts
Previous
« Prev Post